Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми піклуємось про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після покупки. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної якості; 2. Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, на який є накладна; 2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису через помилку продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти або Укрпошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.